Saturday, February 26, 2011

TEkaNANn...

SORRY to all frenz sal lame xupdate blog..
bkan aper..sibok n MALAS laaa...
nie ri nie nk cita sal 2 minggu aku xupdate.adoi....cam2x la jd lam 2 minggu nie..
tekanan perasan tol laa...
 
Fist..sal keje laa..assiggmen yg bertimbon...
sal aper aku ckap sal nie dulu..???
nie sebab pas nie tekanan aku ade kaitan ngan bnda nie...
bkan 2 jer..bnyak lak komitmen kene bg..
aku jenis suke wat bnda2x yg baru,,aku nk cube..
N aku akan wat sehabis baik,,aku xmaw kecewakan semua yg terlibat...

2nd...teater..aku sekunk wakil Kolej aku..
tp aku xbgtaw kt member aku yg bach NGANGA  JUNIOR..
sowi semua...law korang taw nnt..aku hal lain..
bkan aku xmaw bgtaw kt korang..
TAPI..aku xmaw korang ckap aku nie nk menunjuk2x lak...
sekunk pown aper benda aku ckap korang cam korang xpueh aty..
ade jer salah..
aku tensen laa cam nie...
tolong laa...aku pown ade perasaan..
jngan smpai ko jd mangse pertama aku benci...law xpueh aty ckap jer laa depan2x...face 2 face,,
akubeh suke ko ckap depan2x dry ko kutok ku belakang2x...
masalah tol nie..
bgtaw salah n xbgtaw pown salah...
jenis aku senang,law ko tnyer aku bgitaw,,
tp law ko xtnyer aku xbgtaw...

3rt...MEMBER..
member ataw kawan...
tlong la faham...aku mang sowg yg malas 
tp malas2x aku..aku akan wat gak keje aku...
seyes aku cakap..aku sebok sekunk...
time malam aku,korang xleh gngu...kecuali bgtaw awai2x..
law korang nk taw...
nie aku bgtaw...so jngan lak korang ckap aku nk menunjuk n nk bange kn diri lak..
ok..aku time malam ade latihan teater..
so.aper bnde law nk wat kene bgtaw laa awai2x..
leh aku ejas ngan pengarah...
selain i2 gak sebenarnyer..
aku teringan nk test tok wakil bdminton tok masum nnt..
tp aper leh wat..
teater datang dulu..
aku pown ade gak dak ofer join team futsal dier..
men tiap2x malam..tp aku xg gak.
sal ade komitmen lain...
To member baik aku..
naper ku rase ko mkin jauh...
ade jer salah aku...
sori 2 say...law aku salah bgtaw aku..
tp ko kenai aku cam ner..
so dont push me k...

Tapi kehadiran dia.menceriakan hidop ku...
tp aku takot aku akan kecewakan dia,,
aku sayang dia...sayang sangat2x...

SO..per pown jadilah diri kita sendiri..
yg baik kite tingkatkan..yg buruk kite pulih kan...
.agar hdop menjadi aman...

TEKANAN !!! TEKANAN !!! TEKANAN !!!



 

1 comment:

  1. bahagi masa dgn baik ek...biar akademik first then koku or what ever...all the bes k...

    ReplyDelete