Tuesday, January 25, 2011

kErJa JanGAn lUpa..


hmmm...aku kat sini bnyak tol komitmen...sal nie banyak perassan mule wujud...aku taw siapa la aku tok mnasihati dia..tp aku rase andai dia pergi aku akn sedey...huhuhuuu..(gelak ada makna)..bkan aper....aku rase aku dah dapat kmbali member aku cam dia...dulu aku ada member cam 2...tp sal owg lain...dier benci kat aku...sebab mulut badan binassa...per pown..aku harap dia hepi....aku akan sarport ngan aper yg dia nk lakukan...tukaq topik...asaigmen dah bnyak..xsgke ary nie keje KLSf smpai 4bnda kena wat...aku rase subjed len xtaw la cam ner...buat xwat2x lagi...do yai...life U...aku xtaw la...aper yg aku byang kan blom tercapai..cam pelik pown ade...hmmm...haaa...sebelom nie aku ade cita sal hbgan aku ngan kawan aku...aku xtaw la naper depa dah nk lari dari aku,,,sedey ku...aper besaq sangat k salah aku....aku rase aku xder wat owg sakit aty..tp 2 la...setiap owg ade pandangan massen2x..so aku tima jer..
klaa...aku xtaw la nk cita aper...wait,,,aku bru teringat..aku dah stop skit contard dia...takot dia xsenang ngan aku...tp tkantoi gak...per pown gud luck tok semua.....teruyam DIa.....

No comments:

Post a Comment