Monday, November 5, 2012

AKU insan Yang leMAh

Hye semua, hari ini insan ini ingin bercerita tentang perasaan yang wujud melalui perasaan ku. Kini sudah 2bulan lebih aku berada di negara orang. Berbagai Pengalaman yang telah aku lalui, namun semakin lama ku di sini, aku terlalu merindui semua insan yang ku sayangi di Malaysia. kenapa yaa hari ini aku terasa aku kesunyian teramat. adakah aku terlalu merindui orang yang aku sayanggi atau memang aku bersendirian. kenapa aku merasa ingin ku menitiskan air mata ku ini... ya allah, kau kuatkan semangat ku..


tadi semasa aku tengah belajar bersama dengan kawan kelas bahasa ku, aku seperti ingin menitiskan air mataku.. tapi ku tahan. aku perlukan seseorang yang mampu berada disamping ku semasa ku memerlukan bantuan, semasa  memberi panduan dan pertolongan kepada ku, aku insan yang lemah.. aku insan yang lemah.. AKU INSAN YANG LEMAH...

No comments:

Post a Comment