Wednesday, February 3, 2016

JELAS sAKIT hATIKU INI...

Assalamualaikum.. 

Lama aku xtulis blog aku.. aku just post sahaja bahan yang lama aku ada..

hari ini aku rasa sangat rindu kat dia. 

Aku bukan seorang kaki karok. tapi Member aku Giler Karok. 

nak pendekkan cita, aku kalau nyanyi akan nyanyi denga apa yg aku rasa. setiap baik2x lirik yg aku nyanyi mesti ada maksudnya. Mesti ada kaitan dalam hidup aku.

Lagu ini aku selalu nyanyi. Band baru yg aku kenalkan kat member aku.

tapi lagu-lagunya memang kena sangat dengan hidup aku..

Terimalah 

Jelas Sakit ~ SOuQy 

Mengapa ku terus mengimpikan mu
Mengapa aku menangis untuk mu
Mengapa ku selalu tersakiti
Mengapa aku berharap padamu


Jelas-jelas kau tak memikirkan aku
Jelas-jelas kau tak menginginkan aku
Jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada


Mungkinkah ini sudah jalan takdirku
Ohh mungkinkah ini memang yang terbaik untukku


Namun tak kuasa aku
Bila terus-terus begini

Aku tak sanggup
Sungguh aku tak sanggup


Mengapa ku terus mengimpikan mu
Mengapa aku menangis untuk mu
Mengapa ku selalu tersakiti
Mengapa aku berharap padamu


Jelas-jelas kau tak memikirkan aku
Jelas-jelas kau tak menginginkan aku
Jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada



No comments:

Post a Comment