Sunday, January 16, 2011

dia

hari nie msok mngu ke3 ku..mcm2x dah aku lalui tok mncapai ary nie...tp di sini aku nk fokuskan kat seseowang yg telah mmbuka semula pntu hati ku..mmg bnar owang kate kat U kite akan jmpa ramai lg wanita yg kite suka..namun semenjak aku kehilangan seseowang yg aku syang...aku dah tiada hati tok mncintai wanita lain..namun kehadiran dia tlah mmbuat aku kembali merasai keserasikan dan merasai bahawa aku terlalu sayang dan mncintai dia..namun andai jodoh aku tiada aku redha...hhmmmm....aku rasa aku ngan dia banyak persamaan.dan adia juga ada sifat yg aku suka dekat sowang gadis 2...cara pemikirang aku n=gan dia pown sama cuma kelebihan dia mnpunyai keyakinan yg tinggi..keberanian mencuba benda baru,tidak mudah putus asa,cara berfikir yg hampir sama,mmpunyai semangat setia kawan yg tinggi,berani kehadapan,terimA segala dugaan dengan tabah,dan banyak lagi mengenai aku ade pada dia.dan mengenai dia ada pada aku.cuma aku punya confiden lever lebih rendah dari dia..walaupown aku gstt 2tahun n dia gstt just 2bulan...lawak lak aku fikir kan...tp entah la...selama aku knai dia..aku akan sentiasa ada dibelakang dia..sapport dia n akan sentiasa ada untuk membantu dia...namun semalam aku telah gagal untuk menbantu dia..tidak tahu kenapa confiden lever aku terlalu rendah dan menbuatkan dia telah menitiskan air matanya....YA ALLAH...ape aku dah buat sehingga air mata nya menitis di pipi nya...aku merasai terlalu bodoh dan berdosa...sehingga kini aku xbleh memaafkan kesalahan ku...ape aku perlu lakukan..adakah aku harus bgtahu pada dia yg aku sayang pada dia????bgku 3mggu terlalu awal untuk dia menerima ku dalam hdup nya,LEBIH DARI SEORANG KAWAN.....

No comments:

Post a Comment