Thursday, January 13, 2011

mngu ke2

hyeeee..betemu kita lagi eikkk...nie skunk aku nk cita life aku kt U nie dlam mngu nie...msti ko plik,nape aku bgtaw ari nie??
sal aku just free ary nie jer laa...sok ade kem...3ary,2mlam...klaaa kite mle dari awai...mngu nie aku ade tlong sowang 2..sal aku mnat lakonan,,so aku tlong la bg idea skit tok wat teater yg lbeh best n ade la masok unsur humor skit...aku ase best sbgat dapat knai ngan dier,,,kan aper..aku suke tngok gelagat dier...dier jenis sempoi.. n yg best nyer dier nie kelam skit..
huhuhuuuu cam anak murid aku dulu...tp kowang jngan ingat lak aku suke kt dier...aku angap cam kwan jer k..
xbeh dari 2..
sal aku mseh sayang kt dier....lantak laaa..
slagi xkwennnn,,
owg kate mseh ade can k....seterusnyer mngu nie aku pnat gile...mntang2x nk g kem mngu nie...fc n lec nk soh wat pesediaan awai la..
tp sbot sal fc..aku xpueh aty tol...ade k sier sohdak bach kami hafal 2lagutampa bg muzik latar...soh penyanyi pown xleh dapat,,,kang ade yg wat bnyi lagu yg pelik2x lak.....satu agy,dier soh kami hafal smua nama fc siap tarikh lahir kos n mejar nyer skali...cube depa ingat name dak2x kami...siap no ic n yg bkaitan kami//..
ingat k pown....lg aper lg eikkk...haaa...nie ary 2 aku ade ckap sal aku suke kt sowg dak nie,,,tp aku ase awai agy..tp cita trbaru aku leh jelez ble tngok dier rapat ngan  laki lain..
tensen2x........klaaa..aku dah melalot nie..g pown kan ramai folow pown..
huhuhuuuu..k seee yaaaaaa

No comments:

Post a Comment