Monday, January 31, 2011

kawan


hyee semua..ary nie aku sedey sangat..aku sedey sal salape aku nie ajd diri aku n knp xdeer yg faham diri aku???

kwan..aku minta maaf andai aku ade wat salah kat anda semua..bukan niat aku nk show off..tp aku nk bntu kowang semua..andai aku xlakukan ape yg aku tahu..berti aku xnk tlong kwn,,,ini kerna kwan adalah segala dalam hdop ku...aku syang kowg semua...aku xnk kowg menangis...kowg kene marah..dalam hdop ku semangat setia kwn terlalu tngi..aku pernah sngop lepaskan owg yg aku suka kt kwn baik aku..aku pernah wat bdak 2 benci kan aku...smpai sekunk semua xtaw yg aku wat semua nie semata2x kerna kwann. tp semua ada hak tok mnilai..
kwan.. jngan salah angap..aku tahu aku xbgus..tp tolong jngan tuduh melulu..knp ade ckap aku dak sukma??aku just budak perak 2004..ko hanya taw aku pernah wakil perak,,,tp sowg pown xpernah tnyer aku ble aku pernah wakil..sal sukan bkan aku nk bgtaw yg aku taw semua sukan,tp sekolah aku kecik kwan..xder dak lain yg wakil..semua dak yg same yg akan masok..aku ingat kowg faham...tp xper la..

 Niat aku hnya tok bekawan,,bkan menunjuk...aku pernah disisihkan oleh kwan2x aku time aku penakot...xberani..sampai pernah di ejek oleh kwan2x aku...start  2 aku nk jd yg terbaik..tp andai ini yg kowg angap aku...aku xtaw la aper yg kowg nk???
aku minta maaf andai aku xleh jd kwan yg terbaik tok kowg semua..maafkan aku kwn...

aku rela pergi dari kowg semua... yar la air mata ku saja yg mengalir,,,bkan air mata anda...semoga berjaya kawan...aku sayang korang semua...

No comments:

Post a Comment