Friday, September 23, 2011

hati ini Apa makSUD nyaa..

salam Suluh budiman

hari ini(semalam smpai pgi nie) daku xtahu mengapa hati ku berbisik dan mnyatakan kemana hilangnya dia.daku call tiada dijawap,daku mesej tiada balasan.
Oleh itu daku tertanya pada diriku,adakah aku ada mnyatakan sesuatu yg tidak menyenangkan hatinya sehingga aku seperti ingin kehilangan nya..dia bersedey aku cuba mngembiranya.namun kenapa harus aku lakukan semua ini???
CINTA???
ohh TIDAk..jngan kau kata kau sudah terpaut padanya..walaupown dia seakan bayangan wajah s.....i,namun jngan cuba kau mencintainya.sedarlah wahai makhluk yg bersalah,cermin lah dirimu.jngan kau kianati  persahabatan mu itu..
Ingatlah.dia adalah milik seorang lelaki yg dia inginkan.jngan kau menjadi duri dalam daging. Jangan kau menyelam sambil minum air.
Ya Allah..
kau hapuskan lah perasaan ku ini,ingat lah 
KAWAN 
ia akan kekal selama-lamanya
jadilah KAWAN yg terbaik pada diri dia.. 


  • ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZzzzzzzzzzzzzzzzzz 
alamakkk...masih aku teringatknt diaa..mindaku masih terbayangkan diaa,,OMG...TIDURLAAAaaaaa. Makhluk   yang bersalah.dia bukan UNTuk mu....PLEAAzz laa fahaamm

No comments:

Post a Comment