Sunday, September 25, 2011

suka Dalam DuKA..

saLam buat Dia..
wah2x.dua tiga menjak nie aku asyik nk cita tentang dia jerr...huuuhhuhu
cam niee laa...
aku rase suka bila aku dah taw dia dah ade yg special...
huhuhu
tapi ade gak terlintas yg aku ase duka.xtaw naper..
xtaw aper motif aku nk duka ngan diaa..
namun..saper laa aku,,
hanya mampu menulis kernaa saper laa aku,,,
aku hanya Makluk yg bersalahh..
kini aku harap dia gmmbira dengan teman dia..
aku harap teman dia xkan ulangi silap teman lame dia..
seperti aku dahulu..
aku silap.aku salah,n hanya aku saja tahu aper cerita Ku..
hahaahaahahaa....
aku gembira mlihat dia gbira..
Makhluk Yg bersalah..dia bukan S......i yg kau sayang dahulu..dan kau bkan saper2x dah untuk dia..terima laa hakikat...
Terima la ketentuan Ilahi..
syukurlahh dengan apa yang kamu miliki sekarang...
    
aku sentiasa menunGGu Mu..


 

INILAHH CERITA KUU...

selamat tinggal sayanggg...

No comments:

Post a Comment