Thursday, September 29, 2011

kisah AKU n DIA,dia n dia..

SALAM KENANGAN..
tah name ary nie aku rase cam nk tulis tntang dia,dia n dia..
1ST dia,aku ase dia HANYA TINGAL KENANGAN bagi ku,bak kate sallem.dia pown dah hepi ngan mat 2maybe dalm mase terdekat dia akan sah menjadi milik mat 2,,so,wat per aku nk gngu hidup dia.xpe laa.bukan jodoh ku dengan nyerr...^_^.
2ND dia lak,aku tahu cinta kita hanya CINTA 3 SEGI.BY sallem gak.bgku memang tepat benar la ngan aper yg terjadi dalam hubungan kita dulu denga lagu nie..xslap taun depan dia akan habis laa belajaq.so leh la mnjadi jururawat tok man 2.huhuhu..aku hapi bila aku tengak dia hapi,walaupown hati nie agak terluka kerna kekasih lama mu mucjul di saat dia bahagia dengan ku,namun aku redha jakk..just walau apa pown kata2x keramat mu akan ku ingat.DONT FORGET ME!!!SO..mang xleh lari la ngan kata2x mu itu..terlalu kuat pegangan kata2x mu dalam hidup ku.
3RD dia lak..aku tahu,dia mengangap ku sebagai kawan sahaja.namun aku bersyukur kerna ALLAH telah mmpetemukan aku dengan dia.banyak nasihatnya dapat mengubah hidup ku,namun apabila dia semakin jauh dengan ku,aku sedey,namun aku tahu sebabnya...oleh itu aku terima ketentuan ilahi.kini aku gembira diasudah dapat menjejakkan kaki ke menara gading bak kata ukay's KEKASIHKU DI MENARA GADING.impak nya amat besar bagi ku.lagu amar yg kau bg pada ku akan menjadi azimat dalam hidup ku.
4TH dia lak,aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerna mengizinkan sayang ku hinggap di hati mu,walaupown aku tidak pasti sampai bila,namun aku GEMBIRA HIDUP INI by farah asyikin kerna BILA KAU ADA bY xtaw saper.. telah wat aku gembira dan yakin pada diri...aku syang dia..
NAMUN..
DIA,dia yg lain jua sama ..kerna kau datag membuat ku kembali teringatkan dia yg lama,namun aku xnk kau merasakan aku ingat mencari dia yg lama dalam diri mu.tq,kini ku tahu dia sudah yg menyayangi nya selepas di kecewakan lelaki yg lain,,,,namun aku hanya meneman dalam sunyi mU kerna aku hanya kawan bukan Cinta untuk mu..tapi AKU MASIH ADA bY tahta  untuk menjadi TEMAN SEJATI by brothers n TEMAN TAPI MESRA by ratu..                        Untuk
DIA SEMUAA...

No comments:

Post a Comment