Wednesday, October 5, 2011

cerita CINTA diaa..

malam yg kepenatan ini aku terfikir mengenai dia..
saper dia??
dialah yg telah membuatkan aku berubah...
bila aku baca diarinya..titisan air mata keinsafan dan kekesalan meratapi pipiku.
sayanggg,,maafkan saya,saya tahu saya awak kecewa kerna sikap syer..saya janji kt awk sya akan menjadi lelaki yg terbaik..DAN SAYA jnji pada awk,saya akan xkn biarkan adde lagi yg menjadi diriawk kerna salah sayaa;;;
NAMUN.
aku tahu.dia mahu aku bahagia..mulai itu aku cuba ingin menjadi orang ygberguna n yg terbaik dari yg terbaik..
aku xrela melihat air mata orang lain mengalir kerna..
CINTAA..
SEMOGA teman2x di sini menyayangi insan yg tersayang setulus aty..
TERIMA KASIH SAYANGG....

AKU HARAP KENALILAH PASANGAN ANDA SEBAIKNYA..

No comments:

Post a Comment