Thursday, October 6, 2011

my foult???

salam semua..

malam nie aku rase lain sangat..mybe aku nk tengaak orng happi tapi benda lain yg jadi..
yar laa menjadi rahsia aku smpai bila2x..kenapa?? dan kenapa?? aku nk dia heppi..tapi kadang kala aku xdapat faham dia..kadang kala dia wat aku gelisah,dia wat aku dihargai,,tapi kadang kala aku seperti di mainkan..aku seperti bercakap dengan bayangan nyaa...
ohh tuhaaan..kenaper kau berikan aku dugaan ini..kenapa kau munculkan dia dlm hidup ku..adakah ini perbalasan aku terhadap insan yg pernah aku hancurkan hidupnyaa..
andai ini yg kau mahukan.aku redha ya ALLAH..
tapi kehilangnya amat bermakna pada diri ku..SY.....i dah xder..ini semua salah kau makluk yang bersalah..memang kau yang salahh....
yaa allah...
adakah niat ku disalah erti???
setiap kali aku terjumpa seseorang yg sama nasib dengan nya...aku rase sedeh,dan aku rasa kau kembali,,dan aku nk tebos salah ku..tp kau dah tiada,,kau tinggalkan aku dengan limpahan salah ku...
adakah ini salah ku???

 

No comments:

Post a Comment