Sunday, September 18, 2011

Salah kah AKu??

assalamuaalaikom...

hahahaa,lame beno aku xtulis..xper laa.aku bukan rajin nk update benda nie..tp ari nie aku nk story skit..
kini aku dah masuk sem 2.tp law di kenang kmbali,aku rase semakin ari ade je cabaran yg timbul,
fistly aku tuju khas tok awakk,,,awak,syer abg bukan xsayang kt awak,cuma syer xmaw  perkara lain akan terjadi kt kite...kadang2x saye ade gak tergerak aty nk msj or call awak,tp semakin hari kite knai,syer bukan membentuk awak,tp merosakkan awak,syer bukan yg terbaik untuk awak..maafkan sayer,,,carilah insan yg boleh membentuk awak,,,maybe kita hanya boleh berkawan,tapiawak jngan takot..janji saya pada awak saya akan pengang..smpai bila2x,saya ade disamping awak,.walaupown bukan sebangai teman hidup awak tp sebagai kawan pown bolehh..

LAGU NIE KHAS UNTUK AWAK
 

secornd,kawan,aku boleh tima apa jua korang nk kritik aku,ckap apa2x kt aku,tp korang kene ingat semua orang ade keinginan masing2x,ade kelebihan masing2x,so jngan asyik pndang keburukan aku,sarpot la skit,aku ase aku xpenah nk nk perli ngan kelebihan korang,,naper korang asyik nk perli aku,,semua ade kelebihan so same2x kite untuk naikkan bach kita,,

yang terakhir aku nk cakap,kat awak,saya ramai kawan,tp bukan bermakna saya lupe kt awak,,jodoh 2 kite xtaw,,so go for life.. JANJI kite yakin apa jua yg terjadi ad HIKMAH nyer...

MAAF ATAS APA YANG TERJADI,,SAYA CUMA MANUSIA BIASA YANG SERING MELAKUKAN KESILAPAN...

No comments:

Post a Comment