Wednesday, July 6, 2011

Aper pown xleh...

sudah lama aq menyepi..bkan tidak mahu berjumpa kamu,,tertapi..bgku..kau seperti duri dalam daging ku..aq aku tahu,,kpda kammu aq boleh mencurahkan rasa hati ku...kini ku sedang bercuti..berbangai halangan dan suka duka silih berganti dalam kalam jiwaku yg lara,,amun ku pengan dengan apa yg sering aq dengarkan dari bibir2x ku apa yg terjadi nescaya ada hkmah nyaa..terimaa lah dengan redhaa...


di sini aq  ingin memohon kemaafan kpada dia yg terlalu mecintaiku..bukan aq xcinta i kamu..namun..aq takot..aq bkan terbaik bgmu..aq xmahu dia semakin rosak dengan ku...biarlah seseorang yg boleh memimpin dia ke jalan yg benar..namun,,,bibir ku tidak sngup melafaskan kata2x ini..ia seperti kata filem lama mendam berahi..

kini..aq sedang belajar untuk menrima mu dengan seadaya.namun ku jua takot xdapat mengikut cara hidupmu..aq takotkamu meningalkan ku seperti cinta 3 segi..bg ku.kau memang terbaik,,namun andai ini yg terjadi.aq redha...kau inpirasiku..

kehadiran semakin ramai kenalan membuatkan aq di hargai.namun ada kala nya butakah cinta mula terjadi..tiada penhalang antara kami..namunkau hadir hanya sebagai teman yg boleh aq temani di kala kau menangis dan kecewa..aq boleh menemani mu..namun ,,,hanya di sin..maafkan aq..

kini aq merasakan apa yg aq lakukan ada salah silap nyaa...bukan niatuntuk menyatakan semerdimikian.namun,,,aq sedar..aq hanya insan yg lemah...hanya mampu berserah..namun aq tahu KAU ada YA ALLAH..kerna apa yg kita lakukan hanya tuhan saja tahu..

OLEH ITU DI sini aku ingi memohon setulus kemaafan kepada semua yang ada di samping mu..kerna bagiku kau segalanya untuk ku.aku sayang kamu semuahh..
I LOVE YOU ALL SOO Muuuuuaaaaaaahhhh....

maaf kan saya...

 

No comments:

Post a Comment