Thursday, March 16, 2017

UJIAN

HAri ini sekali lagi aku diuji. Perkara yang sama kini berulang semula. Hatiku seperti hancur diremok dan dihiris-hiris. Pada siapa ingin aku luahkan. Aku hanya insan biasa. PAdaMU YA ALLAH aku memohon pertunjuk. 
 
Allah akan menguji kita dengan ujian yang kita mampu kita hadapi. 
Allah menguju kita kerana Allah sayangkan kita.
Allah menguji kita kerana Allah rindukan kita menyebut namanya.
YA Allah, Aku sedar aku telah banyak melakukan dosa YA ALLAH. 
Berbagai ujian telah kau berikan padaku. Tunjukkan lah aku jalan yang benar YA ALLAH, Berikan aku kekuatan untuk meneruskan kehidupan ini. Kuatkanlah imanku, kuatkanlah semangatku untuk terus menuju redhamu YA ALLAH. 

Berikan ketabahan pada diriku dan kekuatan untuk aku menerima kenyataan ini Ya ALLAH. Kau yang MAHA KUASA. 
Ampunilah Dosaku,Pimpimlah aku kejalan yang benar YA ALLAH...

4kali dalam 2tahun macam xmasuk akal. Tapi itu kenyataaan. 
Aku Perlu Terima Dengan REDHA...

Kerna aku tahu Setiap YANg Berlaku ini Adalah ketentuan ALLAH dan semua yang berlaku ini ada Hikmahnya..
Sabar, Redha, TAbah, Kuatkan HAti dan paling PENTING, ALLAH akan selalu ada UNTUK KITA..

No comments:

Post a Comment